20/10/2020
Internetul a devenit mediul principal în care afacerile se fac auzite, unde multe și-au mutat activitatea
și altele care se bazează doar pe online.
Modalitătile prin care o afacere poate fi prezentă în online sunt multe, cum ar fi retelele de socializare
(principala și cea mai cunoscută metodă), Google My Business, pietele online, site-urile de vânzări,
site-urile de licitatii și cel despre care vom vorbi astăzi și un pilon important, propriul lor website.
Website-ul reprezintă pentru o afacere propriul teren din internet, e ca și cum ai detine o parcelă
pe lângă o autostradă, dar cât de aproape ești de ea variază, cei care sunt fix lângă autostradă sunt
cei mai avantajati.
Dacă nu ai o parcelă a ta, pierzi o grămadă de șanse să fii găsit de potentiali clienti, și dacă ea
nu este întretinută cum trebuie și mediatizată, poate face mai mult rău decât bine.
Mai pe scurt, site-ul tău trebuie să arate impecabil.
Așa că te întrebi, ce înseamnă un site impecabil. Există o grămadă de modele de site-uri bune,
însă nu știi care din ele este potrivit tie. Dacă ai avea un glob de cristal și ai întreba cum
va arăta viitorul tău site web, ce crezi că ai vedea? Organizat, dar independent. Intuitiv, dar
complex. Personalizat, dar relevant. Facil, dar cuprinzător. Tehnic, dar creativ.
Un site impecabil trebuie să fie smart, atractiv, facil de parcurs și optimizat.
Însă, un lucru important de tinut minte este că toate aceste aspecte pe care le-am precizat mai sus
trebuie să fie realizate în concordantă cu brandul tău
(vezi postarea precedentă pentru a afla mai
multe despre brandul afacerii tale), trebuie tinut cont de misiunea afacerii tale, domeniul de activitate,
aria de clienti, etc…
După ce designul viitorului tău website este pregătit, urmează procesul de dezvoltare.
În contextul lumii actuale, decizia este la un click distantă. Astfel, atunci când vine vorba
de a câștiga credibilitate și a face o primă impresie bună, este vital să ai o prezentă online activă.
Trebuie să te asiguri că website-ul reflectă imaginea companiei, îi împărtășește viziunea prin
continutul vizual, permite o navigare rapidă și intuitivă. Arhitectura site-ului va fi proiectată
astfel încât va avea un flux natural de navigare și va genera leaduri, indiferent de dispozitivul
utilizat.
După ce procesul de dezvoltare a luat sfârșit, site-ul tău va fi lansat în lumea internetului
și vei intra în cursa aprigă de a prinde un loc cât mai aproape de autostradă.
Dacă ti se pare util acest articol, am aprecia dacă l-ai distribui în retelele de socializare.
Așteptăm de asemenea părerea ta pe paginile noastre de
Facebook/
Instagram/
LinkedIn
sau pe mail
la [email protected]
“Viziunea noastră pentru afacerea ta este cerul” – Sky Vision
Vezi și alte postări